SV Meerkerk JO17-1 - GVV B1

B-Junioren, B1, 2e klasse B24

23 april 2011 10:30

Meerkerk B1 - GVV B1 5-2
Vandaag Gvv thuis. We weten niet wat we kunnen verwachten want dit is de eerste keer dat we tegenover ze staan. Sjaak als onze scheids. Het begint goed, Jesse van Putten schiet op doel en scoort meteen de 1-0. Na ongeveer een kwartier zegt Jelle tegen Koen, laat mij een keer mee in de corners. En Jelle zet zijn hoofd tegen de bal en scoort de 2-0. Begin van de 2de helft en Jesse en Jaimy beginnen een actie. Ongeveer 6 een-tweetjes later haalt Jaimy op goed geluk met zijn linkerbeen uit en plaats de bal in de kruising, 3-0. Dan wordt Gvv wakker en scoort 2 doelpunten. Na 20 minuten krijgt Wallie een kans en scoort de 4-2. De wedstrijd wordt rustig uitgespeeld en Jaimy kopt er nog een bal in. Zo eindigt de wedstrijd met 5-2.

Chris