SV Meerkerk JO13-1JM - Leerdam Sport'55 D1

Leerdam Sport'55 D1

20 augustus 2011 10:30

Arie Verhoeven

De eerste officiele minuten van de nieuwe D1 van het seizoen 2011-2012 zitten er op.
Deze week zijn de jongens begonnen met trainen en vandaag stond er meteen al een oefenwedstrijd tegen Leerdam Sport op het programma.

Ondanks het feit dat sommige spelers nog even moesten wennen aan het spelen op een groot veld (buitenspel!) werd er bij vlagen al heel aardig gevoetbald.

Er werd in ieder geval gestreden voor iedere bal en ook probeerden ze de ruimte te benutten daar waar die lag. Op het eind van de wedstrijd was "de pijp" echter leeg zoals dat heet en moesten we onze eerste tegengoal incasseren. Meteen daarna was de wedstrijd ook afgelopen.

Woensdagavond staat de volgende pot alweer op het programma.