SV Meerkerk JO9-2 - Ameide F2

Ameide F2

F-Pupillen (najaar), F2, 4e klasse 451

3 september 2011 9:00

Het was een prachitige zaterdagochtend. Het zonnetje kwam er goed door. In Meerkerk moesten we gaan spelen tegen Ameide. Ameide is net zo'n jong team als Meerkerk en tijdens de wedstrijd waren ze ook aan elkaar gewaagd. Zowel op het gebied van aanval als verdediging. Meerkerk had doelpunten kunnen maken maar kregen helaas voor rust een tegendoelpunt. Het staat 1-0.

Na rust was onze Wim de beschermer van het doel en halverwerge de tweede helft maakte hij een wereldredding. Iemand van Ameide schoot snoeihard richting doel en Wim kopte de bal weg. Deze redding vondt hij een nogal een pijnlijke ervaring en werd gewisseld door Rowan.

Doordat Meerkerk de aanval niet durven door te zetten en elkaar nog niet aanvullen tijdens de aanval werd er niet gescoord. Helaas vielen er wel tegendoelpunten. De slotstand was 4-0.

De volgende keer pakken we ze in. Tegen Ameide mag je eigenlijk niet verliezen ;-)