SV Meerkerk JO13-1JM - Hardinxveld D2

D-Pupillen beker poule, D1, Groep 6 09

29 augustus 2011 18:45

A. Verhoeven

Vanavond stond de bekerwedstrijd tegen Hardinxveld op het programma en vanaf het beginsignaal was iedereen allert. Er wordt meteen goed gevoetbald en uitstekend de vrije man gezocht waardoor we binnen 10 minuten al op een riante 3-0 voorsprong kwamen.

We bleven daarna de de hele eerste helft rustig doorgaan met goed voetballen. De tweede helft sloop er hier en daar wat gemakzucht in de ploeg, maar desondanks hebben de jongens en Joelle zich goed gerevancheerd voor de nederlaag van afgelopen zaterdag.

A.S. zaterdag gaat het seizoen echt van start met een competitiewedstrijd tegen GJS.

Tot dan!