Stedoco D1M - SV Meerkerk JO13-1JM

SV Meerkerk JO13-1JM

D-Pupillen, D1, 2e klasse 5

17 september 2011 9:00

Verliezen en toch tevreden zijn; kan dat? Ja dat kan!

Vandaag stond de wedstrijd tegen Stedoco op het programma en meteen vanaf de aftrap werd er goed samen en overgespeeld. De weg naar het doel was echter lang, maar zo nu en dan wisten we er toch goed "uit" te komen. Tot doelpunten van ons leidde dit echter niet. Net toen het er op leek dat we voor het eerst dit seizoen zonder tegendoelpunt de kleedkamer op konden gaan zoeken voor de rust, sloeg Stedeco echter toch nog toe: 1-0.

We lieten ons echter niet uit het veld slaan en bleven ook in de tweede helft hard werken en kwamen net als voor de thee wederon zelf ook aan voetballen toe. Een weergaloze mooie goal van Stedoco bracht de eindstand op het bord, maar zoals ik dit verslag al begon, ben ik toch uitermate tevreden over de inzet, het samenspel en het plezier dat de jongens uitstraalden en dat is voor mij het grote winstpunt van de dag!

Vorige week hebben we ook verloren, maar was er geen strijd en inzet en die was er vandaag wel. Daarom ondanks het verlies, toch mijn complimenten voor het hele team!