ASV Arkel D1 - SV Meerkerk JO13-1JM

... (e.d.)

D-Pupillen, D1, 2e klasse 5

10 september 2011 12:15

Wij staan om 12.15 op het hoofdveld van Arkel en we beginnen goed, maar al snel blijkt dat het bij Arkel beter loopt. Die jongens spelen duidelijk al veel langer met elkaar en dat zie je want na een kwartier kijken we tegen een 2-0 achterstand aan. Maar Meerkerk laat dit niet zomaar gebeuren en we proberen echt wel om er wat aan te doen.

We komen ook wel een paar keer voor het doel van Arkel maar echt gevaar levert dat helaas niet op. Arkel is gewoon echt beter. Wij zijn nog niet zover, maar dat kan niet lang meer duren. We bouwen met z´n allen verder aan een sterker wordende D1.