SV Meerkerk JO13-1JM - Theole D2

D-Pupillen, D1, 2e klasse 5

24 september 2011 11:00

Arie Verhoeven

Vandaag gingen we echt super goed van start. Meteen vanaf de aftrap werd er goed druk gezet en dat resulteerde al na een minuut of drie in een comfortabele voorsprong. Die luxe hadden we dit seizoen nog niet mogen smaken, maar het beviel absoluut goed!

De jongens beginnen elkaar ook steeds beter te vinden op het veld en dat is af te zien aan het spel! Ook met de strijd en inzet zat het vandaag weer goed en het spel golfde heen en weer. Bij een gelijke stand (2-2) gingen we rusten.

Na de rust zijn we blijven voetballen en gaven we de strijd niet op. Helaas wist de tegenstander toch nog 2 keer te scoren, maar de stijgende lijn die vorige week reeds was ingezet, is deze week doorgetrokken.

Als we zo (blijven) voetballen gaan we dan ook echt nog wel onze wedstrijdjes winnen dit seizoen!