SV Meerkerk JO19-1 - Hardinxveld A1

1 oktober 2011 12:00

Streefkerk, I.

SV Meerkerk A1 - v.v. Hardinxveld A1 1-6

Het was een schitterende dag voor een potje voetbal. Vandaag stond de wedstrijd tegen v.v. Hardinxveld op het programma. Ze hadden 9 punten uit 4 wedstrijden (net zoveel als ons).

We begonnen met:  Jurrien, Jim, Hugo, Jacco, Niels, Tim, Wallie, Elmar, Jesse, Jaimy en Floren.

We begonnen goed en kwamen via Tim op 1 – 0 voor een mooi afstandsschot. Maar vlak voor rust scoorde Hardinxveld 1-1. Dat was ook gelijk de ruststand. Vlak na rust schoot Jaimy op de lat en vlak daarna scoorde Hardinxveldde 1-2. Daarna ging het gelijk op kregen wij kansen en zij. 25 minuten voor tijd gingen we achterin 1 op 1 spelen, maar gelijk daarna was het 3-1. Uiteindelijk liep de score nog op tot 1-6.

Bijzonderheden:

Tim en Coen kregen geel.

De pretpot werd
weer gevuld door: Niels, Hugo, Jurrien, Floren en Thijs.

Koen is nog steeds geblesseerd dus deed niet mee.

Deze wedstrijd snel vergeten en maandag opnieuw beginnen. Woensdag spelen we een oefenwedstrijd tegen Almkerk A1 hopen dat we daar de 3 punten kunnen meenemen.

Thijs