ASWH B2 - SV Meerkerk JO17-1

B-Junioren (A-cat), B1, 1e klasse 13

1 oktober 2011 14:30

Raghoenath, R.

Op een iets té zonnige zaterdag middag stond de wedstrijd tegen ASWH op het programma. We kregen we rond 12:45 de bespreking van Gert-Jan die zelf helaas niet mee kon om dat hij zelf moest spelen met het 1e .

De wedstrijd

Na de rustige warming-up in verband met het weer.

Begon de wedstrijd Meerkerk was beter en had veldoverwicht alleen speelde nog niet helemaal naar vermogen. Na wat kleine kansjes voor meerkerk met name afstandschoten.

Schoot Stef de bal uit waarna de verdediging van ASWH de bal liet stuiteren en nog een keer liet stuiteren.. waarna Jesse er als de kippe bij is en vervolgens het duel wint gaat sprinten waarna de bal voor zijn linkerbeen licht dus hij kapt naar binnen en op het moment dat iedereen dacht dit wordt niks krijgt Jesse het voor mekaar om met een practig lobje de keeper te passeren 1-0 voor Meerkerk.

Een paar minuten later kwam Joop mooi naar binnen en haalt met buitekantje recht mooi uit helaas ging de bal op de lat in de rebound stuitert de bal net te hoog op voor Jesse waardoor hij zijn schoen niet goed tegen de bal krijgt.

Verder gebeurt er in de 1e helft niet zoveel meer

In de rust zette Chris even de puntjes op de i

Waarna we in de 2e helft weer goed van start gingen.

Waar kansen uit kwamen bijvoorbeeld toen Joop mooi naar binnen kwam een steek pasje gaf op Jesse die schoot vervolgens op de keeper waarna de bal voor de voeten van Anne kwam die kapte 2 man uit maar schoot helaas net naast.

Laten we niet vergeten dat de verdediging zeer goed stond waardoor vele aanvallen van de tegestanders stranden.

Na ongeveer 25 minuten in de 2e helft. Geeft Mechiel na een mooi 1 2 tje met Anne een balletje over de verdedinging van ASWH schiet Dion schitterend binnekant paal in het doel. Waardoor de score op 2-0 staat. Waarna een goed spelende Melvin werdt Gewisseld voor Niek. En Jelle werdt gewisseld voor Koen omdat hij zijn Spanjaard naar z’n eingen land moest sturen.

De laaste 10 minuten sloeg de vermoeidheid een beetje toe waardoor het vooral de 2-0 vasthouden was en de bal naar voren werken. Wat goed lukte onderande door wat goede ingrepen van Dion en David die er goed fel op zat.  Waardoor we de 0 hielden en MET 2-0 WONNEN!!

BIJZONDERHEDEN

*David weer geen kaarten (het word nog wat met hem).

*Dat we in het hele seizoen nog geen lelijk doelpunt hebben gescoord.

*Dat we al meer punten hebben dan het hele jaar in de C1 2jaar geleden

*Chris Baars denkt dat wij het doelpunt van Johan Neeskens kunnen herrineren uit 1976

Mechiel van Zessen