VVAC F3 - SV Meerkerk JO9-2

VVAC F3

F-Pupillen (najaar), F2, 4e klasse 451

1 oktober 2011 8:30

Wat een leuke opsteker voor de jongens. In de competitie hebben ze nog geen enkel doelpunt gescoord en vandaag is deze schade ruimschoots ingehaald. De jongens (waaronder ook Judith, ze staat haar mannetje wel) beginnen steeds beter naar elkaar te kijken. Dat uit zich door zichzelf steeds meer aan te bieden, zodat sneller en beter naar elkaar overgespeeld kan worden. Het resultaat ervan liegt er niet om.

Rowan heeft vandaag prachtige reddingen op zijn naam staan.
Sinds vandaag duikt hij als een visje in het water naar de bal en hield daardoor lastige ballen tegen.

Na de wedstrijd wordt traditiegetrouw penalty's geschoten.
En vandaag was Rowan helemaal in zijn element. Bijna geen enkele bal heeft het net gevoeld en werd gestopt door iemand met de achternaam den Ouden. Ook is te zien dat de andere jongens steeds meer schietkracht beginnen te krijgen. Bij het verstrijken van de weken worden de schoten harder en zuiverder.

Vooral zo doorgaan !