Herovina D1 - SV Meerkerk JO13-1JM

D-Pupillen beker poule, D1, Groep 6 09

2 november 2011 19:00

YESS!!!

We hebben gewonnen vanavond in de bekercompetitie van Herovina. Het is niet alleen leuk om weer eens te winnen (was te lang geleden) maar ook om te zien hoe goed de jongens aan het voetballen waren vanavond. De eerste goal bleef nog lang uit, maar ik denk dat wij daarvoor ook zeker al 70% van de tijd balbezit hadden, maar zoals zo vaak wilde de bal er in eerste instantie niet in. Ballen op de paal en net over, maar de ene oogstrelende combinatie naar de andere werd op de mat gelegd en het was echt genieten geblazen.

Nadat eenmaal het eerste doelpunt gescoord was ging het nog beter lopen en begonnnen we aan de lopende band te scoren. De opstelling was goed, de inzet was goed en het voetbal was goed. Een mooie avond voor de spelers  en de begeleiding van de D1!