SV Meerkerk JO13-1JM - Haaften D1

D-Pupillen, D1, 2e klasse 5

29 oktober 2011 10:30

Chris de Jong

Vandaag helaas weer verloren, maar je kunt verliezen en verliezen. Dit was absoluut een wedstrijd die we welliswaar hebben verloren, maar waarbij we toch met opgeheven hoofd het veld af konden stappen.

We begonnen deze keer scherp aan de wedstrijd en wisten dan ook lang de nul te houden. Helaas wist Haaften voor de rust toch twee keer te scoren en wij slechts 1 keer. Zeker de laatste tien minuten voor rust hadden wij het betere van het spel, wat resulteerde in prachtig doelpunt (schitterende aanval) en een aantal opgelegde kansen.

Na rust gingen we gewoon verder met goed voetballen, maar door een luizige counter van Haaften werd de stand op 1-3 gebracht, daarna heel snel nog een lullige goal tegen terwijl de keeper gebleseerd op de grond lag en een penalty tegen en toen was de spirit (begrijpelijk) gebroken. Wel wisten we zelf ook nog een keer te scoren.

Al met al een geflateerde nederlaag, maar zeker goede aanknopingspunten voor de toekomst. Doe zo voort en dan komt het vanzelf goed!