Hardinxveld E2 - SV Meerkerk JO11-1

E-Pupillen (najaar), E1, 1e klasse 108

5 november 2011 9:00

Hallo allemaal,
Het gaat de goeie kant op met de boys van de E1. Vanmorgen moesten we vroeg uit de veren om uit te gaan voetballen tegen de E2 van Hardinxveld. Thuis werd er verloren met 5-8 dus we moesten aan de bak! Het werd een wedstrijd om niet snel te vergeten!!! na een wat rommelig begin,waar er toch goed werd gecombineerd en we een paar kansen creërden kwam Hardinxveld toch voor met 2-0.Gelukkig scoorde Milan net voor de limonade, dus met 2-1 achterstand zochten we de kleedkamer op.Na de puntjes op de i gezet te hebben met elkaar,kwamen we vol zelfvertrouwen uit de kleedkamer.Niet lang daarna scoorde Ramon zelfs gelijk. Maar onze tegenstander liet zich ook niet op de kop zitten, en maakte (met niet bedoelde hulp) twee doelpunten, 4-2 achter. Daarna hebben we kunnen genieten van een wervelende E1 show! (niet overdreven, vraag maar na.) Joshu scoorde de mooiste goal van deze ochtend met een poeier van jewelste! Daan maakte daarna een mooie goal, en broer Luuk maakte de winnende van de ochtend, 4-5 gewonnen! Complimenten aan onze jongens, terwijl er een paar nog lang niet fit waren van de nacht en de week ervoor. Volgende week de thuiswedstrijd tegen GJS E2 die we uit ook maar net verloren, word deze pot ook even rechtgezet?

Gr; een trotse coach.