SV Meerkerk JO15-1 - RKTVC C2

C-Junioren, C1, 2e klasse 5

5 november 2011 12:30

John Goedgeluk

Zoals gebruikelijk verwachten we uiteraard ook deze keer weer een mooi verslag van de laatst gespeelde competitiewedstrijd Meerkerk - RKTVC. Maar helaas, wat afgelopen zaterdag gebeurde is om de een of andere reden van mijn netvlies verdwenen. Misschien uit zelfbehoud, maar de uitslag nader beschouwend kan ik me niet voorstellen dat het team dat een week eerder voetballes gaf aan Peursum op deze wijze ten onder gaat. En dat onder de bezielende leiding van scheidsrechter John, die zeer tijdig het eindsignaal floot om verder lijden te voorkomen. Laten we dit maar beschouwen als een éénmalige gebeurtenis en er verder geen woorden meer aan vuil maken en vooral vooruit kijken naar de volgende wedstrijd. Dus mannen, kom op, train je suf en ga er zaterdag weer voor. O ja, dan gaan we uit naar Almkerk en spelen we al om 10.00 uur. Een vroegertje, dus zorg dat jullie uitgeslapen zijn om dan wel weer op het juiste niveau te spelen.