SV Meerkerk JO19-1 - SV Meerkerk 7

22 oktober 2011 12:30

ron bassa

sv Meerkerk A1 - sv Meerkerk 7 (de frikandellen) 5-1

Wedstrijdverslag sv Meerkerk A1 - sv Meerkerk 7De wedstrijd tegen het 7e (en enkele anderen).

Opstelling: Mike ; Coen, Hugo, Koen, Niels, Dennis, Tim, Jesse P., Elmar ; Jaimy, Mark

1e helft:
We begonnen de 1e helft goed. We waren zoals verwacht de bovenliggende partij.
Al snel kregen we een corner en de terugvallende bal werd ingeschoten door Elmar. 1-0.
We bleven ons spelletje spelen (al had het nog wel in een hoger tempo gekund) en creëerden veel kansen.
Jaimy wist te profiteren van 1 van deze kansen door de 2-0 er in te schuiven.
Na een slecht verwerkte voorzet kon Jaimy later ook nog de 3-0 binnen tikken.
We hadden onder tussen ook al wat op onze corners geoefend en in deze wedstrijd was het natuurlijk ideaal om dat te laten zien.
Een goed genomen corner van Mark, leidde tot een keiharde kopbal van Jaimy. 4-0.
Het 7e had in de 1e helft enkele kansen, maar kon deze niet verzilveren.

Rust

2e helft:
In de 2e helft gingen we 3-4-3 spelen om de druk op te voeren en misschien nog de 10-0 te behalen.
We begonnen een stuk slapper en slechter dan in de 1e helft. We dachten dat het zo wel genoeg was.
Dit punt werd helemaal bereikt toen, onze scheidsrechter, Ron Bassa de wedstrijd onderbrak.
Deze onderbreking werd ingelast om de langverwachte frikadellen van het 5e op te eten.
Toen iedereen zijn buikje vol had, gingen we weer verder. Jammer genoeg werkte de frikadellen tegen ons.
Het 7e had geen last meer van hun hongerklop en kon weer op volle kracht door voetballen.
Dit leidde tot verschillende kansen, waarvan vele goed gestopt door Mike, en uiteindelijk tot een penalty.
De vliegende panter zat hierbij ook in de goede hoek, maar kon het schot net niet keren. 4-1.
Ook wij krijgen nog onze kansen. Mark had al verschillende kansen naast of op de paal gemikt.
Tegen het einde van de wedstrijd probeerde Mark toch nog zijn naam op het scorebord te krijgen.
Hij schoot van vlakbij snoeihard op de paal, maar hij ging via de binnenkant van de paal binnen. 5-1.

Een niet zo goede wedstrijd, die nog redelijk begon. Na de frikadellen was het helemaal over.
Nu gaan we ons concentreren op woensdagavond.

Door: Elmar

(Bedankt Elmar - 'Orde op zaken stellen' had een ondertitel kunnen zijn..wallie sr.)