SV Meerkerk JO13-1JM - MEC'07 D1

Arie Verhoeven

Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

We zijn van de 0 af.
De eerste punten zijn binnen.
Keihard geknokt.
Echt verdiend.
Geweldig voor het team!
Trek alle cliches maar uit de kast.

Na de bekerwinst van begin november hebben we nu namelijk ook onze 1e overwinning in de competitie pakken. De jongens kunnen gewoon voetballen, als ze er maar in geloven en vandaag voetbalden ze met z'n allen dat de vonken er af en toe van af vlogen!

We wisten sowieso deze keer zelf snel te scoren en dat geeft vertrouwen. Daarna kregen we andermaal een stuk of vier kansen die er gewoon weer niet in wilden. We hebben ook geen greintje geluk dit jaar.
Maar goed als je geen geluk hebt, moet je er voor knokken en dat hebben ze gedaan!

Ik zei al een tijdje dat wanneer we zo zouden blijven voetballen de punten vanzelf zouden komen en het ging vandaag weliswaar niet vanzelf. Maar de punten zijn er wel.

Daarom hierbij een diepe, oprechte, buiging voor alle spelers van de D1!

Blijf met z'n allen zo werken en blijf zo voetballen en dan zul je zien dat er nog meer punten zullen gaan volgen dit seizoen.