SV Meerkerk JO17-1 - Hardinxveld B1

Hardinxveld B1

Mechiel van Zessen (vrije trap)

B-Junioren (A-cat), B1, 1e klasse 13

12 november 2011 10:30

Dekker, J.W.

SVM B1 1 – 2 Hardinxveld B1

Het was weer eens een vroege zaterdag ochtend.

Zoals altijd was iedereen fit, behalve Dion want die vind het blijkbaar nog lastig om over een rotonde te rijden.

Aangekomen in de 2e bestuurskamer kregen we een tactische bespreken van Gert-Jan, de afspraken werden gemaakt en de taken uitgedeeld.

Eenmaal aangekomen op het veld begonnen we de warming-up langs het veld want de E’tjes waren nog aan het voetballen.

Dion kwam tijden de warming-up erachter dat die last had van zijn heup door zijn onroerig rijgedrag.

Half 11 de wedstrijd was begonnen, meerkerk begon fel aan de wedstrijd in tegenstelling tot hardinxveld, we hadden al een paar kansjes door goeie combinaties en aanvallen. Door een vrije trap van Mechiel kwamen we op de 1-0. Toen was hardinxveld een beetje wakker geschud en begonnen ze eindelijk met voetballen, daardoor zakten wij wat in en gaf hardinxveld meer druk, de 1-1 viel daarom ook snel. We hielden de stand ‘1-1’ tot de rust.

2e helft begon hardinxveld waar ze gebleven waren en zetten druk waardoor wij meer teruggedrongen werden op onze eigen helft.

We hadden bij vlagen goeden acties maar dat was niet genoeg hardinxveld scoorde daarom de 1-2, maar we lieten onze koppen niet hangen en bleven strijden. We kregen steeds meer aanvallen en goeden kansen maar de bal wou er niet in. Eindstand 1-2, jammer er zat meer in maar volgende week klappen we er weer op met zijn allen.

Opmerkingen:

Dion is nog niet geschikt voor het verkeer

David heeft WEER een gele kaart (hopen dat die niet is opgeschreven)

Jelle(gestel)