SV Meerkerk JO11-1 - GJS E2

12 november 2011 9:00

Gerrit van Os

Hallo allemaal,

De lijn van vorige week werd deze koude, maar mooie zaterdagmorgen doorgetrokken.Na een moeillijke competitiestart waar we vaak maar net verloren, gaan we nu wedstrijden winnen. Zo ook vandaag, GJS E2 was in Dalem de bovenliggende partij en won toen de spannende pot in de slotminuten. Op 't Hoog echter is het deze morgen nooit spannend geweest. Onze boys waren simpelweg te sterk, de jongens beginnen elkaar steeds beter te vinden in het samenspel wat resulteerde in een mooie 9-1 overwinning!! Volgende week Peursum, uit 7-6 verloren in de slotseconden....... Zat???

Gr; Arwin