SV Meerkerk JO11-1 - Peursum E1

19 november 2011 9:00

Gerrit van Os

Hallo allemaal,

Vandaag stond het thuisduel met Peusum op het programma. Na een goeie reeks van drie gewonnen wedstrijden(incl. vr. sch. tegen HSSC61) waren we in de winning mood.In Giessenburg verloren we net voor tijd met 7-6 in een zinderend duel.Dat beloofde wat te worden! We moesten de klus klaren zonder Roben, omdat hij onze collega,s van de E2 moest versterken, "Klasse Roben, zo hoort het". De wedstrijd begon niet sterk, binnen twee min. stonden we al met 0-1 achter. Nadat we wakker geschut waren, en Luuk netjes de 1-1 scoorde begonnen we te voetballen, en goed ook!! Na een ongelukkig ''edje'' bleven we gewoon goed spelen met de intentie om te combineren. Het was dan ook niet vreemd dat Milan en Ramon scoorden na mooie aanvallen. 3-2. Na rust ''kakte'' we iets in, Peursum had een fysiek iets sterkere ploeg en konden ook goed voetballen, ze staan niet voor niets tweede(en blijven dat ook) op de ranglijst.Twee min. voor tijd maakte ze gelijk 3-3. Het bleef weer spannend tot het laatste moment, maar nu hadden wij het geluk een keer aan onze kant. Na een corner in de laatste min. verdween de bal via een scrimmage in hun doel. 4-3 Niet lang daarna floot de weer goed leidende scheids voor de laatste keer deze pot. Volgende week moeten we naar Hoornaar om de laatste competitiewedstrijd te spelen, kunnen we de knappe derde plaats vasthouden?

gr; Arwin