GJS D2 - SV Meerkerk JO13-1JM

... (penalty)

D-Pupillen, D1, 2e klasse 5

21 januari 2012 9:45

Vandaag stond de eerste wedstrijd van de 2e seizoenshelft op het programma, uit tegen GJS. Een zeer zware tegenstander, maar zeker in de eerste helft wisten we nog redelijk tot goed partij te geven. We stonden welliswaar met 2-0 achter bij de rust, maar ondanks deze achterstand werd er bij vlagen best aardig gevoetbald.

Na de rust werd het lastiger (mede door de zware tegenwind) en uiteindelijk een terechte 6-0 nederlaag.

Positief was dat we het beter hebben gedaan dan in de thuiswedstrijd tegen een sterker GJS dan in de vorige wedstrijd.

Verliezen van een tegenstander die veel beter is, hoort ook bij de sport.

Volgende week met frisse moed richting Teisterbanders.