SV Meerkerk JO13-1JM - Stedoco D1M

29 februari 2012 19:00

wim mulckhuijse

we staan om 19.00 uur op T`HOOG voor de uitgestelde wedstrijd tegen stedoco D1M
het is al snel duidelijk dat we weinig weg willen geven we strijden vanaf het begin voor elke bal het duurt tot ver na rust voordat het 1e tegen doelpunt valt voor rust kregen de dames een paar kansjes   net zoveel als wij maar we geven verder zeer weinig weg.
de gelijkmaker hebben we op de schoen maar zoals zo vaak dit seizoen valt hij wederom aan de verkeerde kant. en dan nog laat meerkerk het hoofd niet hangen we
willen er niet aan toe geven ook na de 0-3 niet.gestreden zoals eerder gemeld voor elke centimeter. verloren jammer maar het heeft aan de strijdlust niet gelegen.