Oranje Wit-Meerkerk

Buitendijk, C.G.H.

10-03-12

Oranje Wit B2 - SV Meerkerk B1

Bazis opstelling: Stef, Mechiel, David, Chris, Daan, Corné, Dion, Melvin, Joop, Niek, Jesse.

wij waren vandaag aanwezing op het sportcomplex van Oranje Wit. De jongens waren

goed gemotiveerd. We hadden al wat problemen bij het wrm lopen, er was geen plek dus moesten we warmlopen op een veldje van 10 bij 10 meten met 13 man. ik zelf begon al goed

(niet dus) ik schoot de bal 100 meter het dak op waarop David al een aapje op het dak klom en de bal pakte.

De wedstrijd

De wedstrijd begon erg onder het niveau. het spel was niet leuk er zat helemaal geen beleving in of plezier bij niemand niet. Alleen bij onderandere Chris die weer stond te bikkelen tegen een gozer die veel sneller was dij hij Mechiel en Daan die overgens over kwam van de C1 ging het ook wel goed Daan die het heel goed deed bij ons . De eerste helft was niet leuk om naar te kijken we kwamen maar met 2-0 achter maar toch er zat veel meer in voor ons vandaag. Na een goede peptalk van onze leider Chris Baars gingen we beter de tweede helft in . We speelden beter we hadden mooie acties en aanvallen en ook nog wat aardige kansen maar ik kreeg ze er vandaag niet bepaald in. Waren beter dan oranje wit maar ondanks dat scoorde ze er wel 3 . Onze keeper stef kon er weinig aan doen hij keepte goed maar had er niks tegen in te brengen. In de laatste minuut kregen we nog 1 aanval ik was in de sprit en kreeg eindelijk de bal in de goal. met heelveel protest op buitenspel wat het niet was dacht ik besluite de scheids toch de goal door te laten gaan. Voor ons een goaltje voor de eer.

Door: Jesse van Putten