Gelijkspel E1

Almkerk E1

Luuk van der Leun (vrije trap)

E-Pupillen (voorjaar), E1, 1e klasse 10

24 maart 2012 9:00

Gerrit van Os

Hallo allemaal,

Vanmorgen stond de thuiswedstrijd tegen Almkerk E1 op het programma.
Vijf weken geleden stonden we nog op het bevroren water van onze mooie Zederik.
 Het kan snel gaan, deze morgen leek dat tafereel wel een eeuwigheid geleden. Als je samen met je zoon(s) onder een prachtige voorjaarszon naar een voetbalveld mag fietsen waan je je de gelukkigste vader op aarde. Nu de wedstrijd dan, in Almkerk werd er knap gewonnen van de huidige nr. twee van deze pittige competitie. Iedere week moeten onze boys vol aan de bak, zo ook vandaag.Afgelopen week werd er fanatiek getraind en dat was terug te zien aan het spel.Na een mooi opgezette aanval ronde Ramon mooi af en was het in de tweede min. al 1-0. Niet lang daarna nam Luuk een vrije trap en krulde de bal netjes in het doel, 2-0. Almkerk had niet veel in te brengen dus bleef de stand tot de rust ongewijzigd. Na rust een ander beeld helaas. Almkerk kwam zoals gewaarschuwd sterker uit de kleedkamer. Onze jongens voelde de druk en hadden moeite om het spel van de eerste helft voort te zetten in het tweede bedrijf.
Almkerk scoorde twee keer tegen. Bjorn liet zien waarom hij onder de lat staat en redde een paar keer goed. Al met al een goeie eerste helft en een mindere tweede helft. Volgende week gaan we naar Vuren om de broodnodige punten van de  koploper af te snoepen.

gr, Arwin