Haaften D1 - SV Meerkerk JO13-1JM

... (e.d.)

D-Pupillen, D1, 2e klasse 5

31 maart 2012 8:45

Vandaag weer eens ouderwets vroeg op voor de uitwedstrijd tegen Haaften en ondanks het vroege tijdstip was iedereen keurig op tijd!

De wedstrijd

In de kleedkamer werd er gezegd dat we vooral vroeg druk moesten zetten en ook niet te snel op achterstand wilden komen. Desondanks stond het na 2 minuten al 1-0 voor Haaften.

Na deze tegenslag waren we in ieder geval wel wakker en begonnen we zelf (goed) te voetballen. We kamen nu ook zelf aan aanvallen toe, maar helaas wisten we niet te scoren. Bij balverlies kwam Haaften er echter met een man of drie razendsnel uit en daar vielen evenzoveel goals uit. Ruststand 5-0 en toch goed gevoetbald, blijft toch een raar spelletje dat voetbal.

De tweede helft kwamen we wederom niet goed uit de startblokken en eigenlijk verliep het net zo als in de 1e helft. Binnen 2 minuten lag er andermaal een goal in. Gelukkig wisten we zelf ook nog een keer te scoren en ondanks dat we in de tweede helft minder goed speelden dan in de eerste helft, wist Haaften toch niet meer te scoren.

Volgende week wacht de thuiswedstrijd tegen Arkel. Dat is een pittige tegenstander, maar als we met z'n allen de strijd blijven leveren zoals we die de laatste twee wedstrijden aan de wereld laten zien, komt het vanzelf een keer goed!