VVGZ-Meerkerk

B-Junioren (A-cat), B1, 1e klasse 13

7 april 2012 13:15

Heuvel, K.D. van den

Vorige week zaterdag werden we allemaal opgescrikt door het zeer treurige overlijden van één van onze grootste fans en natuurlijk Dion’s vader André.

Daarom ging de wedstrijd van vorige week uiteraard niet door.

Deze week gingen we proberen er wat van te maken tegen VVGZ.

Na een bespreking die 20 minuten lang ging over Ruben die 45 minuten te laat was omdat hij waarschijnlijk nog bij de Mac Donalds hamburgers liep te eten.

Gingen we opweg naar VVGZ.

Opstelling:

Stef

Chris-David-Mechiel-William

Dion-Jelle

Melvin

Niek-Jesse-Joop

DE WEDSTRIJD: 1e HELFT

Na een mooie minuut stilte moesten we proberen er wat van te maken

We begonnen fel aan de wedstrijd maar het was wel heel rommelig beide teams konden de bal niet lang in bezit houden vaak ging de bal uit of werdt de lange bal gespeeld. Na een minuutje of 10 kwam er van VVGZ een combinatie door het midden de bal werdt van een meter of 16 mooi tegen de touwen aan geschoten. 1-0 achter maar we lieten de koppies niet hangen en gingen door

De keeper van VVGZ had de hele wedstrijd last van gladde handschoenen denk ik. Want  na een schotje kon de keeper de bal zo pakken maar liet de bal door zijn hadden glippen waarna Jelle uit een hele moeilijke hoek de bal op de paal schoot. We kwamen beter in de wedstrijd hielden de bal langer in het bezit.

Melvin kreeg op 20 meter van het doel de bal in de voeten gespeeld waarna hij bedacht om de bal 60 meter de lucht in te schieten keeper ‘’gladhand’’ kon er niet bij, de bal lande op de lat waarna Jesse in de 16 met binnekantje voet de bal net over het doel heen tilde. Op het einde van de 1e helft werd  de bal diepgespeeld op 1 van hun snelle buitenspelers hij gaf een voorzet die door de spits van VVGZ makkelijk in te tikken was. Helaas 2-0 achter.

RUST:

In de Rust was er een bespreking van weinig woorden er werd alleen gezegt

Dat we iets meer balans op het middenveld moeten houden.

2e HELFT

De 2e helft begon hetzelfde als de 1e helft begon rommelig beiden teams konden weer de bal niet in bezit houden.

Na een paar goede reddingen van Stef kwamen we beter in de wedstrijd ons spel werd beloond na goed combinatie spel kwam de bal rond de 16 meter bij Jesse die met een steekballetje waar Xavi u tegen zegt Joop 1op1 zet waarna Joop uit nog een vrij moeilijke hoek de bal keurig in de verre hoek plaatst.

2-1 we kwamen weer terug en hadden weer de kans op een goed resultaat.

Daarna speelden we alles of niets voetbal. Het werd helaas niets, want na een goede actie van de spits van VVGZ schiet hij de bal keurig in het net.

3-1 wedstrijd zo goed als gespeeld we probeerden nog van alles maar het zat er niet meer in.

Mechiel

Van Zessen