met opgeheven hoofd

7 april 2012 9:00

Gerrit van Os

Hallo allemaal,
Net als vorige week was onze tegenstander Vuren E1, alleen speelden  we nu thuis.
Een week geleden ging de koploper met een 9-1 overwinning aan de haal, dus wisten we wat ons te wachten stond. Alle koppies stonden goed zoals er wel eens gezegd wordt en dat was meteen te merken aan het spel. Vuren wist even geen raad met de fanatiek startenden geel-zwart hemden. Onze jongens wilde ieder duel winnen wat resulteerde in een vroege 1-0 voorsprong. Met een mooi bedoelde boogbal werkte Joshua de bal in de vijandelijke touwen. Van de SVM storm bijgekomen jongens van Vuren begonnen echter van zich af te bijten, voor rust scoorde ze twee keer en met
een 1-2 achterstand zochten we de kleedkamers op. Na rust een leuke wedstrijd, na een mooi opgezette aanval over drie of vier schijven scoorde Daan de 2-2.
 Jammer genoeg begon Vuren toch het veldoverwicht te krijgen en na een paar mooie reddingen van onze keeper Bjorn konden we de druk niet langer houden en maakte Vuren nog twee doelpunten. In vergelijking met vorige week was dit een wedstrijd waarin we hebben laten zien dat we ook goed kunnen voetballen en dat we als team met elkaar de mouwen kunnen opstropen. We liepen dus met opgeheven hoofd het veld af.

Arwin