SV Meerkerk JO13-1JM - Peursum D1

D-Pupillen, D1, 2e klasse 5

14 april 2012 10:30

a.verhoeven

Vandaag hebben we misschien wel onze beste wedstrijd van het seizoen gespeeld. We zijn als team twee keer 30 minuten zelf ook aan voetballen toe gekomen en dat is de grote winst van vandaag.

Wel hadden we de pech dat we op een ongelukkig moment (net voor rust) een pingel tegen kregen, maar ook in de tweede helft bleven we lekker voetballen en kregen we  ook nog een levensgrote kans op de 1-1. Helaas voor ons ging deze bal net langs de verkeerde kant van de doelpaal. uiteindelijk kregen we toch ook nog 1 doelpunt tegen in de allerlaatste minuut waardoor de eindstand op 0-2 kwam.

We hebben geknokt, gewerkt en heel aardig gevoetbald. Leuke pot tegen een goede tegenstander!  Mijn complimenten aan het team en de trainersstaf!