mooi punt

E-Pupillen (voorjaar), E1, 1e klasse 10

14 april 2012 10:30

Hallo allemaal,

Vanmorgen vertrok de E1 karavaan richting Woudrichem om daar tegen de plaatselijke E1 te spelen. Hij was echter iets korter dan gebruikelijk omdat we niet compleet waren, Arno en Tom waren niet fit, en Roben deed met de "grote jongens en meiden" van de D2 mee. Om van die vervelende laatste plaats af te komen zou een overwinning nu wel extra welkom zijn. Vol aan de bak dus. We begonnen goed, er werd hard gewerkt en het positiespel zag er goed uit. Uit een mooi opgezette aanval ronde Milan netjes af, 0-1. Daarna begon "Woerkum" beter in hun spel te komen en scoorden zij nog drie keer voor rust, waarbij een prachtige lob zat. Na rust werden net als vorige week de mouwen weer eens opgestroopt en lieten de boys wederom zien dat ze uit het juiste hout gesneden waren. Al snel scoorde Daan de 4-2 en zag je dat de jongens voelde dat er wel eens meer uit te halen viel . En zo geschiede, uit twee identieke corners door Daan genomen scoorde broer Luuk twee keer, 4-4. Volgende week alweer de laatste competitiewedstrijd thuis tegen NOAD'32. Als dan de inzet net zoals vandaag is denk ik dat het een mooie afsluiting zou kunnen worden.

arwin