Hardinxveld F2 - SV Meerkerk JO9-1

... (vrije trap)

F-Pupillen (najaar), F1, 2e klasse F34

8 september 2012 10:15

De eerste punten van de competitie zijn binnen, dit is altijd lekker om te beginnen met een overwinning, en wat voor een met mooi combinatiespel en door met elkaar, voor iedere bal te knokken.
In de eerste helft zat de verdediging goed dicht, de ballen werden snel veroverd en snel naar voren gespeeld waruit we al snel scoorden en stonden na 17 minuten spelen met 0-3 voor, helaas kon Hardinxveld nog 2 keer scoren voor de rust en gingen we de rust in met 2-4 stand.
Na de rust werd het een slijtageslag en sloeg de vermoeidheid toe de kansen die we kregen gingen er niet meer in en konden we niet meer snel inzakken om goed te verdedigen en werd de eindstand 3-6 met een verdiende overwinning.
Super gevoetbald heren.