Vriendschappelijk tegen Everstein

29 augustus 2012 19:00

Wilco Bruynes

Hallo allemaal,

Onze boys van de E1 speelde vandaag hun eerste thuis  wedstrijd van het seizoen.
Om een beetje ritme en teamgevoel op te bouwen werd er vrienschappelijk tegen Everstein gespeeld. De jongens van de Lekdijk uit Everdingen begonnen flitsend aan de wedstrijd, en voor we het wisten stonden onze jongens met 4-0 achter. Het was mooi wat Everstein liet zien om eerlijk te zijn, maar het werd nu wel tijd om iets terug te doen. Net voor rust kopte Joshua na een mooie corner de bal netjes in het doel.
Na rust een ander beeld. SVM combineerde beter, en had minder ontzag voor de tegenstander. Arno en Milan verkleinde de uitslag zelfs na mooi overspel tot 3-5.
Helaas scoorde Everstein ook nog een keer en daar bleef het bij. Al met al een terechte uitslag en hebben weer een hoop geleerd vanavond.

gr, Arwin