Ameide F1 - SV Meerkerk JO9-1

Ameide F1

F-Pupillen (najaar), F1, 2e klasse F34

15 september 2012 10:00

Jammer maar verloren, de tweede wedstrijd van de competitie uit naar Ameide.
De eerste helft werden we op eigen helft vastgezet en konden we niet van onze goal afkomen, we lieten Ameide de bal naar elkaar toespelen en dekten we niet kort genoeg zodat Ameide de vrijheid had om te schieten hieruit ontstonden 2 doelpunten en kwamen we nog goed weg met een bal op de paal. Gelukkig gingen we de laatste 7 minuten van de eerste helft beter voetballen en kregen we ook kansen en werd er ook een doelpunt gemaakt en hadden we er nog wel 1 kunnen maken, de rust werd bereikt met een 2-1 achterstand.
maar wel weer super gevoetbald