tegenvallend resultaat

13 oktober 2012 9:00

Wilco Bruynes

Hallo allemaal,

Vanmorgen het duel uit de kelder van de eerste klasse. Hardinxveld E2 kwam naar 't Hoog om tegen onze boys van de E1 te spelen. Met één punt stonden beide ploegen onderaan de ranglijst van deze onvoorspelbare competitie. Alle ploegen zijn aan elkaar gewaagd en als de vorm van de dag aanwezig is kunnen alle ploegen van elkaar winnen. Die vorm ontbrak vandaag helaas, en als je dan een dosis inzet mist om een wedstrijd te willen winnen tegen een matige tegenstander is het teleurstellend!!
De tweede helft lieten we zien dat we best goed kunnen voetballen en scoorde nog twee keer. Onze keeper Ruben liet zien dat hij veel leert op de trainingen door z,n hok
schoon te houden in de tweede helft waardoor er niet meer tegengescoord werd. Als sommige jongens gaan beseffen dat voetbal niet alleen uit aanvallen bestaat ben ik ervan overtuigd dat we nog punten gaan pakken.

gr, Arwin