wie scoorde er nou echt??

Sleeuwijk 4

Mannen Zaterdag reserve, 4, 4e klasse 10

27 oktober 2012 14:30

Nadat onze grote vriend alf vorige week een fantastische kopbal scoorde en er helaas verloren werd met 2-1 van de koploper sleeuwijk, was er laatste zaterdag een belangrijk duel in de bodem van de competitie tegen oranje-wit.

Eerste helft werd er goed gevoetbald en resulteerde het in wat kansjes maar helaas kregen we hem niet tussen de palen. Oranje wit kreeg eigenlijk niet echt uitgespeelde kansen zodat we in de rust concludeerde dat we deze pot toch echt niet hoeven te verliezen.

Vol frisse moed gingen we de tweede helft in, goed voetballend en lekker fel in duels bracht dit ons al snel tot de 1-0 van jeppoe veen. Niet lang erna kwam er een vrije trap net iets buiten de 16. Hijkie eiste de bal op en nam de vrije trap.

GOALL  2-0 hij schoot hem met veel gevoel over de keeper (voor ons gevoel bukte die bijna, maargoed hij zat)

Toen ook later Rico j. nog scoorde wisten we het zeker, dit gaan we winnen!

Jammer genoeg voor Bob (die overigens een goede wedstrijd keepte) kregen we vlak voor tijd nog een tegengoal waardoor we niet op de nul bleven staan.

Al met al een goede pot met een mooie eindstand, zaterdag tegen de nummer 2 Sliedrecht, dat zal een moeilijke pot worden. Maar met goede en felle inzet moeten we toch iets leuks kunnen neerzetten.

Overigens degene die als enige echt gescoord heeft is Jacco, die wordt namelijk vader.

Bij deze namens het team gefeliciteerd! We drinken er één extra op zaterdag.

Mvg

CdJ