Koud en warm tegelijk

Leerdam Sport'55 F1

... (scrimmage)
Jente den Otter (intikker)
... (solo)

F-Pupillen (najaar), F2, 4e klasse F448

27 oktober 2012 9:00

Rene de Winter

Vandaag de eerste nachtvorst achter de rug en aan de bak tegen Leerdam Sport. Koude voeten maar een verwarmend voetbalwedstrijd neergezet door de jongens.

Ga er maar aan staan, met elf zeer gretige spelers de wei in en er toch drie op de wissel zetten. Maar ook de wissels verdienen een compliment, ze waren heel goed aa het aanmoedigen.

Binnen 10 minuten op een mooie 2-0 voorsprong door goals van Enrique en Thijs. Binnen 4 minuten na de 2-0 stond Leerdam weer op 2-2. De ploeg ging nog een stapje harder lopen en uiteindelijk met een keurige 4-2 de rust in.

Na de rust hetzelfde voetbal met goed spel en keurig verdedigend werk door Sam en Jesse. Nadat Leerdam toch op 4-3 was gekomen, werd het spannend. Zelfs na de 5-3 wist Leerdam ons behoorlijk bezig te houden met verdedigend werk. Uiteindelijk kwamen ze nog terug naar 5-4 maar daar is het bij gebleven.

Wederom een leuke wedstrijd met veel toeschouwers en zeer veel inzet door de spelers. Wat kan kou dan toch weer verwarmend zijn.