achtklapper op 't Hoog

27 oktober 2012 10:30

Wilco Bruynes

Hallo allemaal,

Nadat we eerst lekker hadden uitgeslapen verzamelde we ons om 10.00 uur in de kleedkamer van ons zonovergoten sportpark 't Hoog. Het zou vandaag een belangrijke pot worden. Bij verlies zou het er allemaal een beetje troosteloos uit gaan zien, en bij winst zou het mogelijk zijn om zelfs van die vervelende laatste plaats af te komen.
Afgelopen week is er fanatiek getraind, op donderdag vlogen de vonken ervanaf zoals er wel eens word gezegd.Allemaal goeie voortekenen voor een goed resultaat deze morgen. Om U niet langer in spanning te houden ga ik het nu over de wedstrijd hebben. Onze boys begonnen goed aan de wedstrijd, gedreven, posities werden goed benut, er werd keurig overgespeeld maar de belangrijkste van alle; het plezier in het voetballen droop er gewoon vanaf!!  Voor leiding en publiek was het lust om naar te kijken, het is al eerder aangehaald, de jongens kunnen fantasties voetballen.
Om het kort te houden, met de rust stonden de boys met 5-0 voor. De tweede helft ''kakte'' we begrijpelijk een beetje in maar scoorden nog wel drie keer. De aansluiting hebben we weer gevonden, op naar Giessenburg waar koploper Peursum ons wacht.
Spelen we volgende week weer met zo,n instelling als vandaag pakken we vier punten van die gasten.

gr, een trotse trainer