Lekker

Hardinxveld F2

Bryan Dekker (schot)
Boyd van Hoogdalem (vrije trap)

F-Pupillen (najaar), F1, 2e klasse F34

3 november 2012 9:00

Rene Dekker

Vandaag tegen Hardinxveld weer eens gewonnen en lekker gevoetbald.
De eerste helft begon goed lekker aanvallen en dicht op de tegenstander zitten, de eerste 10 minuten ging de wedstrijd gelijk op met een paar hele grote kansen voor Hardinxveld de lat en ballen net naast gaf ons net dat beetje geluk wat wel eens nodig hebt, al snel zat hierna de 1-0 er in en gingen we beter voetballen en gingen er nog 2 doelpunten voor de rust in, maar ook Hardinxveld bleef kansen krijgen.
De tweede helft begon slecht met een tegen doelpunt maar dit herstelden we gelijk en kwamen we verdedigend niet meer in moeilijkheden en speelden we de wedstrijd makkelijjk uit tot 7-1 wat ook nog wel hoger had kunnen zijn.
Volgende week weer opnieuw en kijken of we tegen Ameide opnieuw zo kunnen voetballen.