Schelluinen F1 - SV Meerkerk JO9-1

... (scrimmage)

F-Pupillen (najaar), F1, 2e klasse F34

17 november 2012 10:15

Tegen Schelluinen hadden we hoop op weer een keer een paar punten, maar helaas dit mocht niet het geval zijn. Met wat vertraging en met een rondrit door de polder kwamen we bij het voetbalveld aan en konden we snel beginnen.
De eerste 10 minuten kwamen we goed weg met een bal op de paal, een schot net naast en een goede redding van Bram. De verdediging stond meerdere keren te ver naar voren zodat de spitsen van Schelluinen alleen op de keper af te gingen en was het in de 10 minuut zover dat er gescoord werd 1-0.
Hierna begonnen we het op te pakken en zetten Schelluinen onder druk en kregen we verschillende kansen waaruit maar 1 keer werd gescoord, en werd er er gerust met      1-1
De tweede helft begon goed van onze kant en hadden we wat veld overwicht maar onze verdediging wilde liever aanvallen dan verdedigen en gaf Schelluinen de ruimte om iedere keer alleen op de keeper af te gaan waardoor 2 doelpunten snel achter elkaar tegen kregen, hierna wilden we alleen nog maar aanvallen en gaven teveel ruimte weg waardoor de uitslag op 6-1 kwam te staan, dit was een onnodig verlies als we uit onze posities waren blijven voetballen hadden we 1 punt mee kunnen nemen.