SPANNENDE GOEDE WEDSTRIJD VAN DE F3

24e minuut     3-2    schot van Daley
25e minuut     4-2     schot
27e minuut     5-2     schot

Het was een top wedstrijd!! De uitslag was dan wel niet top, maar er werd wel heel goed gevoetbald. Vanaf de eerste minuut werd er voor elke bal gevochten. Uiteindelijk kwam daardoor het eerste doelpunt op naam van Jens.

Er werd gebeukt, overgespeeld en gedribbeld dat het een lieve lust was. Jammer dat we toch door 3 doelpunten van Dubbeldam op een 3-1 achterstand kwamen. Dat was ook gelijk de ruststand.

Na het drinken van de nodige limonade kwamen de jongens weer fris uit de kleedkamer. In de 24e minuut maakte Daley er 3-2 van wat de spanning volledig terug bracht in de wedstrijd. Langs de lijn stonden veel ouders en opa’s en oma’s die aanmoedigden en hoopten op nog meer doelpunten voor Meerkerk. Helaas viel in de 25e minuut de 4-2. Maar onze F3 bleef vechten voor elke bal. Daley schoot nog een keer op de paal en 2 minuten later maakte Dubbeldam helaas de 5-2. Ook toen was het nog niet gedaan. Onze jongens bleven beuken en proberen de bal af te pakken. Dat leverde zelfs nog enkele kansen op. Helaas leverde dit geen doelpunten meer op. Na afloop was iedereen super trots over het goede spel van onze F3.

Klasse jongens!!!

Trainer Henk Jan