Verloren !!

F-Pupillen (najaar), F1, 2e klasse F34

24 november 2012 9:00

Ferry de Jong

Helaas verloren van een sterker Arkel, de wedstrijd was al na 9 minuten gespeeld en stonden we al met 0-5 achter. Opnieuw gaven de tegenstander de gelegenheid om vrijuit op doel te laten schieten van 10 meter afstand, door ipv naar de tegenstander toe te gaan blijven we op 4 m afstand verdedigen zo kan je de bal nooit blokkeren.
Maar ook als de tegenstander de bal heeft gaan we er langzaam naar toe of vliegen er veel te wild in waardoor we worden uitgespeeld. Aanvallend hebben we de eerst helft nog een paar mooie schoten op het doel gehad maar helaas stopte de keeper van Arkel deze schoten. Dit is wel een beetje het beeld van de eerste helft en was de ruststand 0-6
Na rust begonnen we met hetzelfde beeld en scoorde Arkel snel 2 doelpunten en lieten ze het een beetje lopen waardoor wij 3 keer konden scoren en was de eindstand 3-10 helaas konden we het niet binnen de 10 doelpunten houden.