mooie winst E1

Ameide E1

21 november 2012 18:30

Hallo allemaal,

Vanavond de vriendschappelijke wedstrijd tegen onze Zederikse buren van ''Termei".
Zelfs bij onze kleine vrienden is een wedstrijd tegen Ameide niet zomaar een gewone pot. Het zit er gewoon ingegoten, tegen Ameide moet er gewoon gewonnen worden.
Vanaf het eerste fluitsignaal van de goed leidende scheids straalde onze boys ook uit dat ze wilde winnen. Er werd goed gecombineerd op het snelle kunstgras. Dat leide tot een 2-0 voorsprong. Ameide liet zien waarom ze bovenaan staan en scoorde vlak voor rust tegen. Na de rust een gelijkopgaande wedstrijd waar we het even kwijt waren. Gelukkig pakte we net op tijd de draad weer op en maakte netjes de 3-1. Als U nu denkt, zo die is in de pocket, heeft U het mis want het ''taaie Termei'' gaf zich nog niet gewonnen en maakte ook netjes de 2-3. In de slotminuten lieten onze jongens zien dat ze uitstekend kunnen voetballen en na goed combinatievoetbal scoorde ze terecht de 2-4. Kortom een leuke en leerzame avond voor onze E1.

gr, arwin