off day E1

17 november 2012 9:00

Wilco Bruynes

Hallo allemaal,

Vandaag kunnen we kort zijn. De stijgende lijn m.b.t. het spel van de afgelopen tijd daalde vanmorgen in de min. Onze jongens hadden last van de kou, de tegenstander
en zo leek, vooral van zichzelf. Er moet ook gezegd worden dat onze tegenstander een maatje te groot was, letterlijk en figuurlijk. Bovendien waren het allemaal tweedejaars Etjes. Helaas heb je zulke wedstrijden er wel eens tussenzitten waarin het lijkt of er helemaal niets lukt. Uithuilen en opnieuw beginnen luid dan het devies. Woensdag de ''vriendschappelijke '' wedstrijd tegen Ameide E1 waar we proberen onze vorm weer terug te vinden.

gr, arwin