2 gezichten

... (intikker)
... (scrimmage)

1 december 2012 10:00

Na een paar wedstrijden in de competitie te hebben verloren gingen we nu vriendschappelijk voetballen bij HSSC'61.
De eerste helft begonnen we goed en zetten HSSC'61 snel onder druk wat heel wat kansen opleverden waaronder zeker 3 keer op paal of lat, ook hield de keeper er heel wat ballen uit, maar ook HSSC'61 kreeg zijn kansen met vlijmscherpe counters kwamen ze er gevaarlijk uit. Waardoor de ruststand 1-1 was, wij hadden eigenlijk wel een voorsprong verdiend.
Na de rust gingen we weer voetballen zoals de laatste weken, ballen naar de tegenstander schieten en de tegenstander vrij laten staan verkeerd dekken en niet de bal afpakken. Hierdoor werden we de tweede helft weggespeeld en hebben we terecht verloren.
Volgende week onze laatste wedstrijd in de najaarscompetitie thuis tegen Heukelum.