GEEN KEEPERSPROBLEEM VOOR DE F3

36e minuut     5-3    schot
37e minuut     6-3    schot
39e minuut     7-3    schot

Vooraf was de vraag of we het goede voetbal van vorige week ook deze week weer konden laten zien. Het begin was niet erg hoopgevend. Na 2 minuten scoorde Stedoco al een doelpunt.
O jee, zouden we vandaag weer veel doelpunten tegen krijgen? Gelukkig was iedereen daarna wel wakker en voetbalden onze jongens een gelijk opgaande wedstrijd.
Helaas viel na 12 minuten toch het tweede doelpunt van Stedoco. Kort daarna maakte Daley de 2-1. Jayden keepte de eerste helft en hield een paar goede ballen tegen.
Zelfs een snoeihard schot van Stedoco hield Jayden tegen met zijn knie. Dat deed erg zeer, maar de bal ging niet het doel in. Goed gekeept Jayden!!
Na de rust viel zelfs de 3-2, door een actie van Jens. De spanning was weer helemaal terug. Stedoco maakte 4-2 en wij direct de 4-3 door een doelpunt van Daley. Hoe spannend kan het zijn.
Jammer dat daarna er niet goed opgelet werd, waardoor Stedoco kort achter elkaar 3 keer scoorde. Riley keepte in de tweede helft, en ook Riley deed dat heel goed.
Na een hard schot van Stedoco tikte Riley met een katachtige redding de bal net naast het doel. Super Riley, je was net een panter. De aansluitende penalty’s werden bijna allemaal goed tegen gehouden door Martijn.
Eén ding is zeker, Meerkerk F3 heeft in ieder geval geen keepersprobleem. Want alle voetballer van de F3 kunnen heel goed voetballen en ook super goed keepen.
En als we dan ook nog op blijven letten tot het laatste fluitsignaal en de keeper blijft super goed keepen, dan gaan we zeker te weten snel winnen.