Super

Schelluinen F1

Jeremy de jong (intikker)
Assist: Bryan Dekker

F-pupillen zaterdag, F1, 2e klasse F36

30 maart 2013 10:15

Gelijkspel tegen de koploper was een uistekend resultaat, maar het meest blij was ik met het getoonde spel.
We begonnen niet zo sterk, Schelluinen had er al na 2 minuten er 1 inleggen en ik dacht wordt het weer zo'n ochtend. Maar nee hoor we pakten de draaad gelijjk weer op het hadden het beste van het spel met mooie driehoekjes en vierkantjes  en schoten op de paal.
Binnen 10 minuten was het 1-1 , maar snel al weer 2-1 en met de rust 2-2.
Na de rust ging het spel op en neer en kon het alle kanten opgaan, verdedigend stond het de tweede helft beter maar kon Schelluinen nog een keer scoren. Met het hele team werd er hard gewerkt om nog 1 punt te pakken dit lukte net voor tijd. Niet meer dan dik verdiend, het was ook een super wedstrijd.