terecht verlies E1

16 maart 2013 9:00

Wilco Bruynes

Hallo allemaal,

Soms zijn er van die voetbalzaterdagen waarin het gewoon niet meezin. Meestal zijn dat er één of twee op een jaar.U voelt het al aankomen.......vandaag was zo,n dag. Uitgerekend tegen onze buurman Ameide liep het niet zoals we van tevoren gepland hadden met elkaar. De wedstrijd verliep in het begin nog vrij aardig, bij vlagen liepen de combinaties soepel, niet genoeg om Ameide aan het wankelen te brengen, maar toch. Een 2-0 voorsprong bij rust was toch knap gezien het ondermate spel van onze boys.
Ondanks de waarschuwingen van de trainers ging het in de tweede helft dan toch fout. Al vroeg scoorde onze tegenstander tegen en snel daarna stonden we weer gelijk. Even later scoorde Bart knap zijn derde doelpunt van vanmorgen dus stonden we weer voor met 3-2. De druk die Ameide toen oplegde konden we helaas niet weerstaan. Zij scoorden terecht nog drie keer tegen. Vandaag presteerden een aantal jongens onder hun kunnen, dat kan gebeuren, maar als je dat niet compenseert met  vechtlust en de absolute wil om te winnen zoals onze tegenstander wel liet zien vandaag, was het helaas een verdiende nederlaag. Uithuilen en opnieuw beginnen.........volgende week weer een kraker Sliedrecht uit, U hoort weer van ons.

gr arwin