Wind en Winst

Tricht F2

F-pupillen zaterdag, F1, 2e klasse F36

16 maart 2013 8:30

De eerse punten zijn binnen in koud en winderig Tricht.
Na enige omzwerving in de omgeving van Tricht was het voetbalveld op de plek waar het al jaren ligt.
Na een snelle warming-up begonnen we wat stroef, dit kwam door de wind maar zeker door het spelen op een plastic veld waar de bal maar bleef rollen, na een minuut of 10 waren hieraan gewend en begonnen we elkaar te vinden en scoorden we snel 3 doelpunten achter elkaar en werd Tricht 1 keer gevaarlijk uit en vrijetrap wij waren bang om onze voet tegen de bal te zetten maar Bram keerde de bal.
De eerst helft werd ondanks de voorsprong slecht gevoetbald, veel te rommelig.
De tweede helft ging het beter en zochten we meer de ruimte op en kregen we meer kansen deze gingen er niet allemaal in maar liepen we uit naar een 0-8 zege.
Het was weer een keer een lekker gevoel om de mee te nemen, volgende week thuis tegen Schelluinen zal het niet zo makkleijk gaan.