Helaas !!!

E-pupillen zaterdag, E1, 2e klasse E33

1 april 2013 10:30

Hallo allemaal,

Na twee dagen troffen we elkaar weer om met elkaar naar Sliedrecht af te reizen.
Met de spannende pot van afgelopen zaterdag nog in ons achterhoofd begonnen we vol goede moed aan deze belangrijke wedstrijd. Het werd al snel duidelijk dat we deze pot niet zomaar zouden gaan winnen. Sliedrecht combineerde net iets beter als wij. Met een 0-0 stand gingen we rusten. Na de rust scoorde onze tegenstander vrij snel twee keer achter elkaar maar nog gaven onze boys de strijd niet op, Bart maakte nog wel de 2-1 maar toen Sliedrecht de 3-1 binnenschoot was het over en uit. Je kan verliezen en je kan verliezen word weleens gezegd, vandaag konden we met opgeheven hoofd het veld verlaten, de jongens hebben er alles aan gedaan om een positief resultaat neer te zetten. Vandaag was de tegenstander gewoon iets beter.

gr, Arwin