Oefenduel Meerkerk – GJS eindigt onbeslist

... (kopbal)

19 maart 2013 20:00

Sjaak de Wild

Vanavond oefende Meerkerk tegen GJS koploper  in de derde klasse C. De wedstrijd eindigde in een gelijkspel (1-1). Een juiste afspiegeling van de krachtsverhoudingen in het veld, al had gezien de kansen de uitslag ook voor hetzelfde geld 3-3 kunnen zijn.

Trainer coach Bert Buizert benutte de oefenwedstrijd om een aantal spelers te laten ruiken aan de hoofdmacht en natuurlijk om ze aan het werk te kunnen zien. In de eerste helft kwam Meerkerk na een splijtende pass van Patrick Vuurens op Johan van Es na een half uur spelen op voorsprong. Een prachtige passeeractie van Johan gevolgd door een evenzo fraaie afronding betekende de 1-0. Na rust kwam GJS op gelijke hoogte. Jordin Calor mocht vrij inkoppen na een klein kwartier spelen in de tweede helft. Er volgden over en weer nog wat kansen in dit uiterst sportieve oefenduel, dat onder leiding stond van scheidsrechter Sjaak de Wild, maar meer doelpunten bleven uit waardoor het duel eindigde in 1-1.

Vanavond kwamen in het veld voor Meerkerk :

Klaas-Jan van Zessen; Ferry Hoefakker; Gert Jan Koekkoek; Stijn Schuller; Rene de Winter; Sjoerd Vink; Gerald Boom; Patrick Vuurens; Guus Vreeswijk; Johan van Es; Benjamin Baars; Floren Streefkerk, Jacco van Zessen en Wilco Bruijnes.

Assistent scheidsrechter: John de Bruin

AdG