Winst!

D-pupillen zaterdag, D1, 3e klasse D39

20 april 2013 10:30

W. Mulckhuijsen

Een mooi zonnetje, niet al te vroeg en al lang geleden dat we hadden gewonnen. Vandaag moest het dan ook maar weer eens gaan gebeuren!

We begonnen goed aan de wedstrijd wat resulteerde in twee enorme kansen vrijwel meteen vanaf de aftrap. Helaas gingen deze kansen er niet in. Na een kwartier een uitbraak van RKTVC en de spits van "hunnie" schoot hem echt prachtig gekruld in de verre hoek binnen. Eerste kans, boem meteen raak. Zou het dan weer zo'n dag worden?
Het tikkie bleek gelukkig snel verwerkt, want na een minuut of tien hadden we de 0-1 achterstand alweer omgebogen in een 2-1 voorsprong. Was dat dan de ruststand?
Nee, want de tegenstander wist ook nog een keer te scoren waardoor we gingen rusten met 2-2.

Tweede helft hadden we wind mee en schoten we ook goed uit de startblokken. Er werd bij vlagen goed gespeeld en we liepen snel uit naar een op het oog comfortable 5-2 voorsprong. We bleven ondertussen kansen creeeren en ook de tegenstander kreeg nog wat kansje waaruit ze nog een keer wisten te scoren: 5-3 en dat was meteen de eindstand.

Lekker gevoetbald, veel gescoord en weer eens gewonnen!

Fijne zaterdag!