dubbele cijfers!!

E-pupillen zaterdag, E1, 2e klasse E33

20 april 2013 9:00

Hallo allemaal,

Excuses voor dit late verslag, maar door m,n verhuizing heb ik een paar dagen zonder internet gezeten. De uitwedstrijd tegen Leerdam-Sport is vlekkeloos verlopen.Ik kan het kort houden deze keer, als je met 0-11 wint kunt u zelf wel een inschatting maken over het verloop van de wedstrijd. Er werd met de volle 100% inzet gestreden voor een overwinning, wat dus ook duidelijk gelukt is. Er is lekker aan het doelsaldo gewerkt wat met nog één wedstrijd tegen HSSC61 niet onbelangrijk is. Het blijft ongelofelijk spannend!!
Volgende week een bekerwedstrijd tegen SVW, daarna een week rust en dan de laatste pot tegen onze zederikse vrienden.

gr, Arwin